I know I've been a fool since you've been gone..

min blogg är ju king, fast näe.
lovet är däremot king, inte för att jag har gjort så mycket men jag har fått träffa saknade kompissssar. i söndags sov jag hos love, i måndags sov jag hos signe med tjejerna, i tisdags så sov jag hos saknade sara på alla ställen har vi typ ätit & ätit osv.
igår åkte jag till järvsö för att vara med carolina, bella och jennifer. så när jag kom dit var max också där. vi gick på sibylla och åt, sen på ica och sen till carolina. jag tror jag har saknat carolina alldeles för mycket nu, och även bajsiii. och maxiii.   efter ett tag hos carolina gick vi på metro rätt så tråkigt. vi gick hem vid tolv och tänkte sova. men njaaa. bella och carro somnade ganska på engång. men jag och max låg vaken till fem kanske, eller okej det var jag som tvingade honom att vara vaken..
jag vaknade igen vid sex och kunde inte somna, väckte max(A) fast sen så somnade jag och vaknade typ vid nio igen. så jag har sovit typ fyra timmar och är bajs trött..
tog tåget hem vid tolv sov en stund, sen åkte jag ner på köpingen och nu har jag fått nå linser som jag ska ha i en månad nu sen ska jag få andra. pappa hämtade mig vid fem, sen har jag bara suttit här.
och nu ska jag bädda min säng, äta mat. sen tänker jag vara hemma hela kvällen och sova massor! låter jätte bra.
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0