what would it be and who would it be with you?..

dagen har varit helt okej,  vi hade svenska redovisning första timmen gick helt okej. sen engelska och a-pass. as skönt. efter lunch sista timmen så var vi på ip och åkte skridskor och satan vad ont i fötterna jag har nu, men kul var det iallafall. bilder kommer sen.
gick till farmor efter vi åkt och åt sen somnade jag där, vaknade sen av att pappa tänkte hämta mig. så åkte hem och åt mat också tänkte jag gå till liam en sväng eftersom att han fyllde 6år idag, vart där länge eftersom att jag satt och hjälpte liam med lego som gick skit. jag fick bygga om gubben typ 3gånger men annars är de lugnt.
nu ska jag iallafall duscha sen sova.
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0