'Cause you make me smile.

idag vid tio så åkte alla tjejer till badhuset för att göra livräddning, och alla killar åkte till tennishallen efter lunch och hade idrott. men det var ju kul att jag, signe och sofie var dom enda som var kvar ifrån våran klass och jobbade. vi började med att ta en timmes powernap i sofforna. sen jobbade vi..
mamma ringde mig vid halv fyra ungefär och frågade om vi skulle åka till hudik och handla, så då gjorde vi det. jag hittade ingenting nästan, en kofta och ett par strumpbyxor. men fick titta lite oså. nu är jag hemma och har precis pluggat klart, jag ska alldeles snart duscha sen ska jag lägga mig och titta på film.
imorgon är det bandy, men först ska vi träffas alla tjejer och fira catarina. sen på lördag ska vi vara alla tjejer sen på kvällen ska jag vara med lovan. nu ska jag iallafall duscha.
& somnar förmodligen med ett leende på läpparna .
/ Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0