i wish that i was stronger so that i had more to give..

den här veckan har ju bloggen vart grym eller?
skitsamma. jag har iallafall ett liv och gör andra saker än att sitta vid datorn, dock tycker inte min mamma&pappa det..
dem senaste dagarna har jag inte gjort ett dugg efter skolan, i tisdags var jag och red. igår åkte jag med hem till signe med hanna&sofie, där fotade vi sen åkte vi till badhuset och simmade sen hem igen vid nio.
idag har jag varit i skolan hade en matte diagnos som gick helt okej även fast jag missade genomgången eller vad det nu var.. har haft cafeterian hela veckan så missar rätt så många lektioner!
iallafall åkte jag hem idag efter skolan, känner mig inte riktigt pigg, jag fryser, hostar och har lite ont i halsen. också är jag trött som jag vet inte vad.
så har bara vart hemma idag, fast jag och mamma har varit till farmor och hämtat min ny stickade tjocktröja som är hur fin som helst. tack bästa farmor♥
nu hade jag tänkt att jag skulle lägga upp en massa bilder sen lägga mig i badet.
/l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0