och mitt i allt så ska man vara sann.

ehm.. igår var jag med tjejerna ute på ljusdal och det var bara kallt och blött så vi ringde pappa så fick han hämta mig och linnea så vi åkte hem och åt istället. sen la vi oss i husvagnen och tänkte sova men då ringde philip och sa att dom var ute och hade absolut ingenstans att vara så dom vela komma. så då kom philip,hannele,simon och saknade per! vi tittade film åt oså. senare kom även victor,karl,hampus och aron en liten stund.
jag och linnea försökte sova hela tiden men det gick inte så bra, så fort man somnade hoppade dom på oss så vi dog. men typ vid halv 5 somnade vi iallafall för så kunde äntligen per vara tyst!
så per och philip sov här med oss jätte trångt, aja.. imorse kom simon en sväng sen gick dom och fikade. jag och linnea har inte gjort nånting alls, försökt komma på vad jag ska klä ut mig till. hmm.. domare kanske? det skulle vara rätt tufft. skitsamma vi får se vad det blir, nu ska jag duscha sen göra mig i ordning och åka till sofie för att äta mat oså typ.
/Lina.
det fick bli en bild på per sen i somras, bara för att han var så saknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0