this love i feel for you goes on and on.

jag har inte vart i skolan på en vecka nu så det var rätt kul att komma tillbaka, ibland när jag inte vart i skolan på länge så saknar jag den faktiskt. aja, vi hade inte så mycket lektioner idag tittade lite på film som jag hade missat "lilja 4-ever" jätte hemsk film faktiskt. vid halv ett åkte vi till giganten för att spela skol dm i innebandy, jag var inte med eftersom att jag var sjuk. men måste ju heja på mitt lag, och dom vann med 9-0. jätte bra spelat tjejer!
nu är jag hemma och fick nyss värsta hostattacken så jag nästan kräktes, helt seriöst. aja, nu ska jag skriva en artikel om matchen, lägga upp bilder på bloggen sen äta mat också vid åtta åker jag på giganten för att titta när p14 möter damlaget med love, linnea & tea.
/Lajna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0