Jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.

1. Hur ser din drömkille ut? Som sa.....s
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Ja.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Love,Signe&Annlouise.
4. Hur lång är du? 164cm eller något sånt. 
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Hmm.. förortsungar tror jag.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "vad gör du?<3"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa, om jag inte har bråttom eller om det är kallt. Då ringer jag.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dem bor ihop, men inte gifta.
9. När såg du senast din mamma? Timme sen kanske.
10. Icke godkänt i något ämne? Nej
11. Mvg i något? Njet
12. När vaknade du idag? Blev väckt någon gång vid åtta -.-
13. Vilken är din favoritplats? På häst ryggen, ute i skogen.
14. Vilken plats föredrar du minst? I bussar..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Långt bort ifrån ljusdal.
16. Hur stor är din säng? 120cm.
17. Vad sover du i? Min jätte söta rosa pyjamas.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2
20. Tycker du om kinamat? Jajaja.
21. Tycker du om kaffe? Faktiskt inte.
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy/juice eller vatten.
23. Kan du spela poker? Har glömt bort hur man gör, så nej.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Min bror, Martin, Josef & Emil.
25. Vill du ha barn? Ja 
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Tror faktiskt inte det.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder helst.
30. Är du cool? Ja?
31. Kan du rulla med tungan? Haha, njaaaa! 
32. Vem är den roligaste människan du känner? Det är nog bästa Ellen.
33. Vad har du för ringsignal? Johan Alander - Tjena syrran
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Några tror jag väl.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Skoljobb.
36. Kan du byta olja på bilen? Aa fast näe.
37. Vilken var den senaste boken du läste? Expert på att rodna.
38. Nämn två stycken som är din favorit artist? Ron Pope, James Morrison.
39. Dansar du i bilen? Nä.
40. När var du i kyrkan senast? Typ några månader sen.
43. Har du någon tatuering? Nej.
44. Tycker du om någon? Alldeles för många.
45. Har du provat droger? Aldrig.
46. Röka eller snusa? Njae.
47. Hur gammal är du? Femton. 
48. Vad är ditt mobil nummer? Hemlis.
49. Vad ska du göra ikväll? Mysis med love, och kanske julia(?)
50. Har du några syskon? 1 & det är den bästa bror man kan få!
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? 12,49

Kommentarer
Postat av: ellllllen<3booocklina

Lina jag åker fan om 13 dar !! jag vet att det är ofta jag som inte har tid eller kan men jag vill va med dig innan jag åker, iaf träffa dig !!! :O saknar dig massor, PUSS <3

2010-11-02 @ 15:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0