you smile i smile.

igår var det bandy först träffades vi alla tjejer&erik och åt mat sen gick vi på ip och tittade bandy, jag frös riktigt mycket. jag träffade också hampus på bandyn, och ni förstår inte hur mycket jag har saknat honom, världens absolut bästa kille!
bandyn slutade iallafall 10-7 till ljusdal, jag tittade inte ens första halvlek men när jag gick stog det 3-2 och då hade kalle gjort två mål för ljusdal. jag gick iallafall till farmor innan fösta halvlek var slut, där värmde jag mig och åt lite, sen skjutsade hon hem mig. så jag duschade sen la jag mig.
imorse vaknade jag av att love ringde mig och frågade om vi skulle ner på mässan, men jag var så trött så orkade inte just för stunden. men vid ett så åkte jag ner dit med anja, så vi tittade modevisningen också gick vi på järnvägs och åt sen gick vi tillbaka och tittade på nästa modevisning. var ju en massa kompisar och folk man kände som var med och gick, så det var kul! :)
ikväll har vi varit hos catarina och lagat mat, sen har jag blivit värsta djurvännen medans alla fixade sig så satt jag och gosade med cattis kattunge som sedan låg och sov i mitt knä i minst en timme iallafall så himla söt. ett tag funderade jag på att ta med kissen hem.
jag åkte iallafall hem tidigt ikväll eftersom att jag inte mår så jätte bra, har fått lite mer hosta nu också är jag trött hela tiden. och dessutom så ska jag till stallet klockan 8 imorgon efterom att jag har stalljour. vi får väl se hur mycket jag orkar.
imorgon på eftermiddagen åker iallafall jag&love till hudik för att vara med erik&oscar vi får väl se vad vi hittar på, något kul antar jag. men nu ska jag lägga mig så jag orkar upp och mocka massa boxar imorgon, träna arm musklerna lite. ha-ha!
godnatt.
/Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0