girl you’re moving way too slow!

vad jag är snäll, jag gick och pallade äpplen av anette sen gick jag hem och bakade en äppelpaj till min kära mamma & pappa. vi tittade idol och satt även och tittade på en onepiece, dem är sjukt snygga men kostar ungefär 1500:- och så snäll har jag nog inte vart att jag får en.. :(
senare gick jag ner och duschade och nu sitter jag här igen.  men ska alldeles strax lägga mig och läsa och skriva massa sms till världensbästahampus för det är min tur att skriva ikväll. det är nämligen så att jag och hampus orkar inte börja skriva till varandra så vi har bestämda dagar, igår skrev hampus så idag är det min tur! hihi (:
men nu ska jag kila. godnatt! puss
/lina.
den här fastnade jag för..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0