I still wish you the best with a...

hemstudiedag idag, åkte till skolan vid tio eftersom att vi var tvungen att vara där 10:15 för det skulle komma politiker och prata. kul att min dator lider av nått så jag inte kunnat jobba, skärmen har fått nå fel nu igen..
så idag har vi försökt få ihop en låt istället till våran film i verkstaden, gick ju si sådär. men jag lärde iallafall mig en ny låt på piano, även min favorit låt. James Morrison – You Make It Real
efterskolan åkte jag hem åt osv, sen vidare till stallet för en rid lektion. det måste ha vart den jobbigaste lektionen på hela terminen dock så har det inte gått så långt på den här terminen. vi hade iallafall ulrika som ridlärare idag, gick bra dunder var jätte fin till en början sen vart det så jobbigt så jag red inte riktigt utan "åkte" mest med. men han var duktig, tror det var minst lika jobbigt för mig som för dunder.
sen har jag duschat & tittat idol. nu funderar jag på att lägga mig och läsa sen sova.
imorgon ska vi vara på gymnasiet hela dagen och göra massa saker med alla nior tror ja, och 1orna vad jag vet. & jag kommer få vara med världens bästa ellen hela långa dagen, kommer bli grymt.
men nu ska jag lägga mig, godnatt. puss
/l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0