i was cryin' when i met you, now i'm tryin' to forget you..

min uppdatering suger men det gör inget, hampus du kanske kan blogga lite?..
skolan var helt okej, vi hade hemstudiedag men åkte ändå på skolan en sväng och jobbade. gjorde iallafall färdigt svenskan och engelskan, funderar på om jag ska göra lite hemkunskap nu.
har varit och ridit nu ikväll, gick rätt så bra och nu har jag nyss tittat idol. sitter och hoppas på att alice ska gå vidare. hon är min favorit ändå sen början!
fick även hem kläder idag, ett par tights, en tunika och en halsduk. fast det skulle komma mer senare i veckan tror jag. och imorgon åker jag även till sundsvall med mamma och pappa på eftermiddagen då blir det väl även lite kläder då också. iallafall nya skor!(:
nu ska jag ta och göra lite hemkunskap sen lägga mig.
/lajn.
bild sen idag i skolan.
haha söta vi är, vi skulle göra halebop. ser ni H:et på bilden nere i högra hörnet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0