kom ihåg mig då.

vilken äcklig jävla känsla man kan ha, & idag har jag haft den känslan i magen exakt hela dagen. fyfack vad less jag blir. vill bara försvinna, vad händer med mig? eller med oss?
jag vill säga att jag hatar dig, men det är svårt när jag egentligen älskar dig.
kanske är det hämnas du vill, isåfall ska du få göra samma misstag som mig. men en dag kommer du ångra dig, precis som jag gör..
/l.
I'm still here but it hasn't been easy
I'm sure that you had your reasons
I'm scared of all this emotion
I'm still here but it hasn't been easy
I'm sure that you had your reasons
I'm scared of all this emotion

Kommentarer
Postat av: frida

Jag älskar dig. kom ihåg det gumman

2010-09-24 @ 07:51:39
URL: http://frajdakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0