this love that we've been working on!

imorse när jag vaknade åkte jag ner på köpingen och fikade med mamma,pappa,farmor&farfar.  köpte ett par nya jeans också, jättesnygga!
efter åkte jag & mamma och handlade sen hem. städat suttit här osv..  nu ska jag duscha sen byta om och senare ikväll ska vi och äta med grannarna. y
senare vid nio kommer gustav och robert och hämtar oss också åker vi till norrfly för att titta på nått mentalsjukhus där det spökar ganska så mycket, vad jag har hört.  så om ni inte hör nått mer av mig så har jag väl dött eller något sånt. hehe
nu måste jag röra på mig, pussen.
/l.
tänkte länka bästa låten också, jättebrabrabra!
John Mayer – Slow Dancing In A Burning Room - Acoustic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0