16.06

Igår åkte ju jag och sara på bio, men först mötte vi catarina, frida, towa och linnea på coop sen gick vi till bion. Filmen kan ha varit den bästa jag nånsin sett så sjukt bra, den är både kul och sorglig. Ett tag i slutet där fick man några tårar i ögonen det var så fint! Alla som funderar på att se den, gör det. Det är verkligen värt det.
Efter filmen åkte jag hem på engång eftersom att jag inte träffat min familj på hela helgen, gick och la mig på engång men kunde såklart inte sova som alla andra dagar. Somnade jätte sent vilket resulterade en jätte trött linis idag, menmen..
Skolan gick bra hade planeringstid och elevtid sen åt vi lunch gick jätte snabbt, sen efter lunchen hade vi en halv timmes lektion sen skulle vi ner till kyrksjön för att bada i isvak. Sjukt hur kallt det var men antar att det är bra att man har testat det iallafall, dock har jag inte så mycket känsel i fingrarna nu men sånt man får tåla. Har även jätte ont i huvudet, fryser som jag vet inte vad och känner mig snurrig, så ska nog ta och lägga mig och sova litegrann. Det kan jag behöva, så kan jag plugga litegrann sen!
/Lajn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0