16:28

igår hade jag den roligaste natten på väldigt länge, sjukt kul med alla mina bästa tjejer!
jag, sara och sofie tog bussen vid åtta till bollnäs och på bussen träffade vi också vicky och julia, och efter ett tag hoppade det på en massa sjuka killar som var jätte kul. och dom kände mina kompisar dom där "busskompisarna" när vi var framme gick vi på max och värmde oss och träffade ännu fler sjuka killar, efter ett tag när klockan närmade sig tio började vi gå emot tranan. och på den lilla biten hann det ju faktiskt hända en del obra saker men de var ju kulis, skit samma. jag har inte så mycket att berätta ju förutom att jag hade den sjukaste kvällen på länge!
vi tog bussen hem vid två sen åkte jag och sara hem och la oss och idag har vi inte gjort nånting, sara har åkt hem nu och jag ska duscha sen far vi till hennes padre också blir det förmodligen en jätte bra tjejkväll ikväll.  super!
/ lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0