20:08

skolan idag gick bra gjorde en massa matte, svenska uppgift med emelie och ett gammalt engelska nationellt prov.  efter lunchen hade vi bara idrott som gick si sådär jag spelade innebandy, och får så klart jätte ont i knät och kan inte vara med på konditions övningen vi skulle göra efter. efter idrotten gick jag med sara hem till hennes mamma och efter ett tag kom mamma och hämtade oss, så åkte vi på centrumhuset och köpte lösögonfransar också skulle jag leta efter en klänning. men såklart när jag behöver en så hittar jag ingen så åkte på hanna's och tittade och hittade inget där heller så fick åka tillbaka till fifty och hittade några linnen iallafall..
sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, pappa och jag var och handlade också har jag klippt pappa! annars har jag inte gjort något speciellt. nu ska jag snart duscha sen vänta på att pappa kommer hem så vi kan beställa min onepiece, sen ska jag lägga mig och titta på film.
imorgon har vi också engelska nationella så då ska vi vara på UC på gymnasiet och skriva provet, sen har vi idrott efter det så ingen tråkig skola imorgon inte.
/ Lina
någon dag, slötjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0