21:41

Skolan idag gick jätte bra , hade verkstad hela förmiddagen och egentligen så ska jag ju virka en bikini men allt vart bara snett så jag gav upp. Istället håller jag på och syr en tröja blir faktiskt jätte bra! Efter det hade vi lunch och det var laxpudding och det smakade apa, anledningen till att jag gick och åt igår med farmor var för att vi skulle få laxpudding, men då hade inte varorna kommit så vi fick det idag. super! tur att jag tryckte i mig typ 20 apelsiner och ananas istället , mycket bättre. Efter lunch hade vi ett engelska test i oregelbunda verb och jag räknade en massa mycket matte. Fast det var jätte fint väder ute så vi satt ute och pluggade , och brände mig lite grann på kinderna. Efter skolan åkte vi tjejer in på ljusdal och gick på sibylla och åt istället , vid fem hade jag nån handledarutbildning på trafik skolan så att jag ska få börja övningsköra. Gick bättre än vad jag trott fast fick lite ont i rumpen, eftersom att det höll på i tre timmar..
Nu är jag iallafall hemma och gör inte ett dugg ska skicka inte so:n nu så jag får bort det ifrån resten, sitter också och längtar en massa tills fredag fy vad jag längtar. Kommer bli kanoners!
/Linis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0