Every minute, every second, every hour of the day.

insåg precis att jag inte har bloggat på år hundraden så kände att det var dags nu igen, vi har påsklov och livet är ju allt för bra endå. i helgen så har jag bott hos carolina och vi har haft det mysigt och åkt skidor hela dagarna, solat en massa och haft det allmänt bra med fint folk. på söndagen var jag tvungen att flytta hem eftersom att i måndags så fyllde jag och min bror år, och hade en jätte skön födelsedag. mycket fint väder och fina vänner, på dagen var vi hemma och fikade med släkten osv. sen kom sara och ellen och vi käkade sen åkte vi upp till nore och hade det mysigt på stranden.
sen i måndags har ellen och sara bott hos mig vi har hunnit med en hel del, i tisdags chillade vi hela dagen sen åkte vi ner på ljusdal och cyklade lite och efter ett tag mötte vi upp simpy och hans vänner och han precis böra titta film i min husvagn innan vi åkte vidare till oskar för ännu mer film.
på onsdagen chillade vi också på dagen sen emot kvällningen åkte vi ner på postplan för att titta på team-andreas sen vidare till coop för att handla och sen upp till nore igen, hade en mycket fin kväll som slutade med att alla låg halv döda i min husvagn och frös.
idag åkte ellen hem och jag & sara har tagit det lugnt och städat lite, sara åkte hem någon gång på eftermiddagen så då har jag duschat och suttit här i min säng och halv sovit. just nu håller jag på och letar efter en film jag kan se på sen blir det lägg dags för mig.
imorgon tänker jag gå ut och äta lunch med min farmor sen får vi se vad som händer, och vad som händer resten av lovet det får bli en överraskning. men hitills har det varit super och det känns som att vi har något slags sommarlov, så sjukt skönt väder. dock har jag dragit på mig en förskylning men det är sånt man får ta.
/ Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0