jag vet att du har tänkt, men berätta hur du mår!

hejhejhejehjehje!
livet rullar på det går upp och ner som en berg och dalbana typ men det funkar i vissa stunder iallafall, dock har jag varit helt slut i kroppen både igår och idag men jaja. igår tog även jag, sofie, love och signe vår första riktiga moppe tur till järvsö det var mysigt. fick även ett sommarjobb i si sådär tre veckor igår! :d
idag har vi haft redovisningar i so hela dagen fast åkte tidigare från skolan med towa och frida, så tog vi en sväng på mopparna och åkte och åt glass. min fina storebror kom även hem idag med sin mycket fina utstyrsel, också kom även min onepiece idag och den är så gudomligt fin. dock måste jag vänta i några dagar innan jag får börja använda den, det börjar närma sig nu bara 6 dagar kvar sen så är jag en stor 16 åring!
ikväll har jag varit på ridning också och det gick ju galant fast hästarna har mycket spring i benen, mer spännande med fart och tvärnitar. men sån tur var så fick jag inga såna!
nu har jag även gjort klart det sista plugget så imorgon tänker jag försöka komma en bit på min tröja som just nu bara består av fyra tyg stycken, och det går sakta det gör det..
nu är det läggdags och jag behöver vila, så natti!
/linis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0