19:24

Hade en jätte mysig kväll med tjejerna igår vi tittade film, pratade och myste, vi somnade vid två iallafall jag och imorse gick jag upp strax före tio för jag egentligen skulle till backen. Pappa hämtade mig och sen när jag kom hem pratade jag med linus och då orkade inte han också regnade det så då blev det inget, istället följde jag pappa, mamma och robban ner till kusinerna eftersom att wille fyller 6år idag. Vi fikade och efter ett tag så tog jag med mig java och gick hem, hade ingenaning om vad jag skulle göra så bestämde mig för att ta en långpromenad med bebis.
Tog med mig kameran också promenerade vi bort till nore och fotade lite, och min bebis är så söt. Världens busigaste och finaste!
Vi vart ute i sådär två och en halv timme och en hel del fina bilder blev det fast dom får ni se sen, ikväll tänkte jag gå på bio med mina fina tjejer ellen och carolina men vi ska nog gå och titta imorgon istället. Ikväll har jag inte gjort nånting alls , fast ska duscha nu så jag blir varm. Sen är det stockholm-båstad och läggdags!
/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0