17 AUGUSTI

just nu sitter jag hemma i sängen med fjärilar i magen, börjar bli lite nervös inför morgondagen då jag börjar gymnasiet. på en helt ny ort med helt främmande människor! jag hoppas verkligen att det kommer gå bra och att jag lär känna mina nya klasskompisar väldigt fort.
sen jag kom hem ifrån gryttjen så har jag hunnit med att käka lunch med mamsen och vi har även börjat packa lite inför flytten på måndag, då jag flyttar till gävle. senare på kvällen åkte vi på järnvägs och åt middag nu när det är slut på mitt sommarlov och allt, sen avslutade jag det hela med en mysig stund i saras källare med mina tjejer.
men nu är det dax att sova så jag orkar upp till skolan imorgon.
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0