22:41

Jag trottsar min smärta och gör ett fint inlägg endå, för er som vill veta så mår min arm bättre nu. Har ätit för mycket alvedon så nu mår jag bra, dock har den högra delan av min rumpa svällt upp så den är dubbelt så stor som den vänstra. Och man känner verkligen skillnaden!
Satt och tittade på bilder sen Frida och dom spelade in musikvideo och kom på en rolig grej sen i lördags när vi var hos towa.
Det var någon Ramin Mohamadi som hade gillat ett foto på facebook sen Frida hade klätt ut sig till kille, men love visste inte om det.
Frida - Alltså vem fan är Ramin Mohamadi?
Love tittar på bilden och säger - Haha! Ingenaning den fulaste jag sett på länge iallafall.
Frida - Öhm.. Alltså Love, det är jag på bilden.
Dom är så fuuula!
/Lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0