♥ Alla hjärtans dag!

Åh vad jag saknar sara redan.. :( fast skolan gick rätt bra endå idag, jag hade ju som sagt towa!
Gjorde också klart en del av so:n så nu har jag bara lite kvar då, fick också en fin utkastning genom fönstret av väääärldens bästa klasskamrater åh vad jag älskar er! jag trodde man skulle vara snäll på varandra på alla hjärtans dag..
Efter skolan åkte jag och towa in på ljusdal och gick och fikade, sen vid fyra gick jag till johanna och färgade håret. Det var tänkt att jag skulle färga det ljusare, men mitt hår var fortfarande rött så det vart inte så ljus brunt utan med koppar färgat. Blekte nästan hela håret och sen hade jag i nån annan färg , men det vart ganska bra endå. :)
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0