Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans

Skolan idag var jätte seg, vi gjorde inte så jätte mycket räknade matte och hade no & hk typ. Fick också veta resultatet på no provet 24/24, ibland är jag faktiskt smart jag med! :D
Efter skolan gick jag, sara, sofie och signe hem till saras mamma och chillade, sen gick vi och åt som vanligt.. När jag & sara kom tillbaka till hennes mamma så packade hon saker så åkte vi upp till mig och jag bytte om sen gick vi och tränade bodyattack. Gick helt okej, av någon anledning känns det som att min rumpa har lyft typ 3 meter eller nått sånt..
Nu är jag hemma och ska fixa musik på ipoden och lägga mig i tid, sen är det bara att tagga nationella imorgon!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0