I met someone new who's just like you!

Hade en sjukt rolig kväll igår med massa roligt folk, verkligen vad jag behövde.
Började först dagen med skola, vi var typ 8 stycken eftersom att resten har spanjorer så det var skönt. Tappade också tallriken i matsalen och sen hällde dom massor med vatten på mig så fick mig en fin dusch. SKÖNT!
Efter åkte jag och sara till mig och åt mat och fixade oss sen vidare till hudik vid sex, på bussen träffade vi också sandra, sandra, hannele och challe som följde med oss till kristineberg. Var först hos fredrik en sväng sen gick vi upp till gustav, niklas också dom.
Efter ett tag var det någon fia som var hos fredrik som skjutsade in oss till stan och på vägen in så körde vi en drive in på donken, sen åkte vi vidare in på gfesten då var det bara jag, hannele och hedda som åkte in. Men sen kom alla andra också, hade en sjukt rolig kväll med en massa galna saker! :D
Vi åkte hem med 2.20 bussen, vi somnade på vägen hem så jag och sara missade busshållsplatsen där vi skulle av för att det skulle bli närmare hem.. men det gick bra efter ett tag! Sara sov iallafall här och idag har vi inte gjort något alls, ätit sen så åkte hon hem för ett litet tag sen.
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0