I see me in your eyes and I’m the tears you cry .

Fysatan vad jag saknar sara! mer än allt..
Trotts min lediga dag idag så gick jag upp vid åtta för att åka till skolan och prata med min syv, har lite panik över gymnasievalet. Efter åkte jag hem och bytte om sen åkte jag och farmor och åt lunch på kina, också gick vi och handlade tills mamma kom och hämtade mig. Vi åkte på centrumhuset för att skriva ut min synundersökning, köpte ny mascara, hittade också en jätte fin tröja som jag köpte, också fikade vi lite. Har vart ute hela dagen faktiskt och är helt slut nu, tror jag håller på och bli sjuk för jag är helt slut i kroppen och fryser och mår illa..
Nu ska jag gå upp och bada och sen lägga mig och titta OC..
/Lina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0