I'm goin through it every time that I'm alone .

Ett långt ointressant inlägg om inprincip baraaaa mig & mina sjukhus besök!

Idag ringde farmor och väckte mig vid nio och berättade då att jag fick en tid på röntgen halv 11 så hon hämtade mig strax före så åkte vi och röntgade armen, fast idag när jag vaknade så gjorde det inte lika ont som igår och jag sov rätt bra endå förutom att jag vaknade ganska ofta. Dom tog bilder och sen fick jag vänta i en halv timme innan jag fick veta vad det var, men jag hade inte brutit något iallafall dom trodde det bara var en stukning så det var bra, men nu ska jag ha nånting runt halsen som ska hålla upp min arm så jag får stöd utav den i två veckor. Men det tänker jag då inte ha så den skippar vi!
Fast däremot får jag inte ha någon belastning på armen, så det betyder att jag inte behöver bädda sängen på 2 rackarns veckor och andra saker som jag behöver bära får någon hjälpa mig med. Kan bli riktigt skönt egentligen! :D
Sara skulle hjälpa mig i tyskland sa hon, sjukt bra! :d
Efter sjukhuset åkte vi och hämtade sara och sofie hos saras mamma sen åkte vi på kina och åt lunch, signe var också med och det var jätte mysigt. för jag har saknat sara så himla mycket!
Fast vid två igen så måsta jag åka tillbaka till sjukhuset och prata med en doktor för jag kan inte dricka mjölk och vill veta vad felet på min mage är, men tydligen så är jag ovan eftersom att jag aldrig dricker mjölk. Och sist jag pratade med dom för lääääängesen så sa dom också att jag var ovan, nästan så jag inte tror på dom längre..
Åkte iallafall hem och pluggade efter och har gjort färdigt +dags uppgiften, och sen strax före sju åkte jag och sara ner på bion. Vi tittade på svinalängorna som våran lärare har pratat jätte mycket om, och filmen var jätte bra lite hemsk till och med..
Vi skjutsade hem sara direkt efter och nu är jag också hemma och gör inte så mycket, ska läsa lite bloggar nu sen lägga mig och sova. Natti!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0