Love is thinking about others before you think about yourself

kom hem för ett tag sen och har verkligen inte gjort nånting, skolan gick bra. vi hade idrott sista timmen då var vi och curlade men jag kunde inte vara med för min arm så jag fick gå hem om jag vela, men följde med och tittade endå. när jag kom hem gjorde jag te sen har jag suttit vid datorn, har har faktiskt hunnit rättat engelskan men sen har jag inte gjort nått. men nu ska jag göra klart so:n så jag blir klar någon gång, det går ju sakta de gör det.
får se om jag och towe kanske åker till backen ikväll annars så stannar jag hemma och pluggar och jag inte har nått bättre för mig. :)
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0