Open my eyes, and it was only just a dream .

Aj aj aj vad min arm värker.. Det var ju så dårå att skolan gick jätte bra idag och efter så åkte jag till pappas jobb och åt lite sen åkte jag och mamma och hämtade mina glasögon, sen kom vi hem typ kvart i 6 och kvart över 6 så skulle jag träffa henriette och love på coop. Och innan de skulle jag hinna byta om och äta, och jag är ju inte den snabbaste tjejen i ljusdal direkt. Så efter jag gjort allt jag behövde så skulle jag skynda mig ut till bilen för mamma skulle skjutsa mig till coop för vi skulle på bio senare, så skyndar jag mig ner för trappan och halkar på sista trappsteget och landar på armen/rupan hela högra sidan men jag kände bara av armen.
Men jag tänkte att jag skulle åka endå, så vi åkte sen så började värka som bara den i armen så vi åkte upp till farmor och tittade men hon tyckte jag skulle åka på sjukhuset så vi åkte dit och tittade. Men dom kunde inte göra så mycket eftersom att röntgen inte var öppen, så jag ska tillbaka dit i morgon och göra en röntgen och kolla så inget är brutet eller så jag inte har nån spricka eller så. Fast sen ska jag dit vid 2 också och ta prover för att se vad jag tål och inte tål eftersom att jag inte kan äta mjölk eller något liknande med laktos i..
Och sara ringde också nyss och nu är hon i sverige!!! :D så inatt kommer hon hem & imorgon blir det att åka till henne direkt efter sjukhuset, åh vad jag längtar. Världens bästa sara! :D
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0