Du är som att andas för..

Kom nyss hem ifrån sara igen!
när vi slutade idag följde jag med till saras mamma, där somnade jag dirr och vaknade efter någon timme (a).. robban hämtade mig och vi åkte till farmor och sen hem igen, mamma&pappa skulle bort ikväll så jag och min käre bror lagade mat och sen åkte han till foppa och jag åkte till saras mamma igen och där var love. vi gick på statoil och köpte godis och fick typ 10 bullar eller nått sånt, tur att jag inte tyckte om dom! :)
jag gick iallafall hem för ett litet tag sen, och nu ska jag titta OC om jag inte hinner somna innan bara. imorgon kanske jag&towe åker till backen om inte så åker vi på söndag tycker jag, men vi får se nu ska jag sova. natti!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0