Jag undrar hur du mår och om du tänker på mig nu, i mina tankar finns det bara du!

Det vart inge Love & Sara igår, jag gick istället ner en gata och umgicks med mig kära kusin. Vi tittade film och åt chips, sen la vi oss redan runt halv tolv. Men det var skönt med tanke på hur trött jag var, så jag sov kvar där och vaknade av att Wille&Clara var och smög inne i rummet. Så dtolvom kom och la sig med mig och vi spelade på willes ds, sötfisarna!
Vi gick upp och åt frukost, sen gick jag hem och bytte om och senare åkte vi vidare till backen. Det var bara andra gången för Clara som hon åkte, men det gick bra hon är ju bara 2år än. Men jag och Wille åkte lite i skolbacken också! Vid tolv kom Jimmy också och kusinerna åkte hem, så jag stannade med Jimmy och åkte, & senare endå så kom Leon och gjorde oss sällskap. Fett blött var det att åka iallafall eftersom att det regnade först, sen frös det till is så det vart inte så roligt senare. Men vi träffade också sötan, han är söt han.. mmmmm!
Men iallafall så åkte vi hem vid tre och sen dess har jag bara tagit det lugnt typ badat, ätit glass, tittat solsidan & nu ska jag titta OC sen sova! (:
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0