Nothing's gonna stop me now

Idag har jag inte gjort nånting alls, kom hem ifrån kajevall idag någon gång vid tolv så skjutsade vi ner bella till stationen sen åkte vi hem. Jag duschade sen la jag mig och sov och vaknade nångång vid sex, sen gick jag till anna och hälsade på eftersom att hon fyller år idag spelade lite ds med wille, sen vela han sånt där bordshockey spel med mig men det kommer nog inte hända igen för jag förlorade bara. jag måste träna på det där så jag kan vinna över lillfisen!
pappa kom vid 8 och hämtade mig så åkte vi och hyrde film sen har jag varit hemma och tittat på hannah montana the movie & ätit glass. fett mys!
imorgon är det som så att jag, towe och sandra ska göra en hemlig grej som inte jag tänker skriva här, för ingen ska få reda på det. då blire pinsamt, men det kommer bli kul iallafall! :)
men nu ska jag kika på oc sen sova, nattinatti!
/L.
bordshockeykungen.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej hej! :D

Hoppas allt är bra??

2011-01-10 @ 16:50:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0