Om du lovar mig att alltid se på mig som om ingenting annat fanns!

Idag vaknade jag egentligen vid tio av att mamma ringde och frågade om jag skulle till backen som var tänkt, för hon sa att det var skönt väder ute & såklart så trodde jag det var sol. Och jag&towe kom överens om att om det var bra väder så skulle vi åka, så jag skrev till towe att det var sol utan att ha tittat. Men det var de tydligen inte så då somnade jag om och vaknade vid två, senare på kvällen vid sex så bestämde jag,towe&sandra oss för att åka och äta pizza så vi gjorde det och satt och pratade en massa sen åkte dom hem och jag gick till sara. där linnea& love också var, vi åt glass och myste. jag kommer bli fett knubbig snart, fast jag ska börja träna!
Gick hem för en timme sen kanske och nu väntar jag på att jag ska bli trött så jag kan lägga mig och sova, men jag vill inte bli det verkar det som :)
Imorgon vid 11 åker jag, hanna, sandra & towe till backen iallafall hoppas verkligen att det går bra, jag har ju inte åkt nånting det här året men får hoppas det går bra. Men har en känsla av att jag inte vill visa mig i backen så det får bli skogen!
Aja nu ska jag lägga mig och titta oc & försöka sova. godnatt!
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0