When it gets dark and when it gets cold we hold each other till we see the sunlight.

Tänkte bara säga grattis till min mat glada & fina vän Towe, som idag blir 15 år!
För er som inte visste så har jag och towe faktiskt varit jätte bra kompisar sen vi små, vi värsta barndomsvännerna. Men sen jag började 7an så har vi glidit ifrån varandra, men nu igen har vi fått bra kontakt och pratar med varandra om det mesta. Och i sommar åker vi till orsa igen som alla andra år, kommer ju bli jätte bra. För jag saknar Towe!
Du är grym tjejen, jag älskar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: towe

lina vännen, orsa kommer bli grymt kul!

Du är bäst på alla sätt, jag älskar dig tjejen. ♥

2011-01-03 @ 01:17:36
URL: http://towelystedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0