15:30

Sitter just nu här hemma med sara, igår kväll åkte vi till sofie vid åtta och tittade på körslaget sen vid tio kom jimmy och hämtade henriette så då åkte jag och sara med dom så skjutsade vi hem henriette också åkte vi på inferno en stund. Vi var där i kanske tio minuter sen skjutsade jimmy oss till oskar, hade en sjukt rolig kväll med massa trevligt folk.
Vi åkte hem nångång vid två, som då blev tre eftersom att man ställde om klockan. Erik skjutsade hem oss så gick vi och la oss på engång. Imorse vaknade vi vid elva som egentligen var tio sjukt tidigt, så gick vi ner på ljusdal och åt. När vi var på väg ner så sprang det en ekorre övervägen haha också hör jag sara "Åh kolla en igelkott!" sen efter vi kommit en bit så säger hon
"Jag ska nog äta kebabrulle för det är nyttigt" 
Jag - "Är det nyttigt?!"
Sara - "Ja , det är ju IG metoden?"
Hahaha! 
 
Snart ska jag nog gå ner till kusinerna en sväng sen ikväll tänker jag vara hemma och titta på OC hela kvällen, låter verkligen jätte bra!
/Lina.


SimpaG ♥ hihihi


Kommentarer
Postat av: Lollo

titta gärna in på min blogg :)

2011-03-28 @ 17:30:32
URL: http://iiblandundrarman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0