19:45

Jag har verkligen inte haft någon lust till att ens logga in på blogg.se jag har haft för mycket i mitt huvud och har inte orkat göra så mycket.
I fredags så kom min fina syster hanna hem ifrån thailand, hon var så brun och fin. Egentligen var det ju tänkt att jag skulle åka till hudik på gfesten men hade ingen ork så då stannade jag hemma och myste med hanna och towe istället, vi började med att gå ner på erguns och äta sen gick vi på coop och köpte glass osv..  sen vidare till towe i nore där vi tittade på film, dock somnade jag nästan innan den ens hade börjat. Jag och hanna åkte hem vid 11 nångång tror jag, då la jag mig och tittade oc och sov på engång.
På lördagen åkte mamma och pappa till sundsvall så då fick jag klara mig själv vilket är det bästa som finns, jag började med att sova länge sen gick jag och handlade fika och gick till min farmor & farfar och fikade med dom. Vi satt och pratade om tysklandresan eftersom att jag inte träffat dom på jätte länge nu, efter någon timme gick jag vidare till sara och hämtade upp henne sen handlade vi mat sen hem till mig igen så lagade vi mat. Efter vi ätit kom sofie och myste med oss vi tittade på körslaget och åt massa frukt. Efter ett tag kom johan och hämtade oss och skjutsade oss vidare till oskar där det var en massa folk, det var trevligt & rätt spårat! Efter en massa galenskaper tog jag och sara en promenad hem, och somnade på engång.
Idag när jag vaknade gick jag ut och satt mig i solen och åt frukost sen efter ett tag kom mamma och pappa hem, då skjutsade mamma mig till lillhaga så hämtade jag java och tog en promenad hem. Sen satt vi oss och tittade på bandy - sm med pappa, och det vart en fin vinst till SAIK vilket är jätte bra!
Efter det har jag inte gjort nånting alls, faster kom nyss och hämtade lilla busen så nu ska jag ta och duscha sen lägga mig och titta solsidan sen blir det nog till att sova efter det..
/Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0