20:49

Idag var det hemstudiedag och det gick ju rätt okej iallafall, strax efter tre gick jag och sara till wille&claras dagis och åkte med dom hem. Vi pluggade faktiskt när vi kom hem och tittade på vägen ut, en film värd att se faktiskt så var det riktigt bra. Vi åt lite mat sen skulle jag iväg till stallet så då gick sara hem, fast idag lovade även sara mig att hon skulle följa mig till stallet nästa vecka kan bli rätt kul. Hon red ju faktiskt när hon var 7 så nu är hon ju proffs!
Ridningen gick jätte bra och Rex var jätte duktig och hoppade så bra, efter ett bra pass tog jag mig en promenad hemåt genom skogen. Och jag klarade mig igenom den isiga backen, stormen, slasket och snöplumsningen utan en enda skada, så nu kan jag börja gå hem ifrån stallet också. Dock var det väldigt läskigt!
Nu har jag precis duschat och ska plugga lite grann sen lägga mig.
/ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0