21:05

Idag måste ha varit den längsta dagen i skolan på hela terminen, jag bara satt och gjorde ingenting. Stirrade på mina böcker och väntade på att få ork att öppna dom, sen gjorde jag det och stängde dom lika fort igen. Jag vill inte gå i skolan jag vill ha ett jobb, tjäna pengar och göra en massa roliga saker!
Jag klarade mig iallafall genom den långa skoldagen levandes, tyckte också att jag förtjänade en belöning för det. Så jag följde med alla tjejer in på ljusdal och fikade, satt och pratade en hel del och sen vid fem tiden tog jag en promenad hem.
Här hemma har det inte hänt någonting, datorn har vart min bästa vän som alla andra dagar men det ska den inte få vara länge till för nu behöver jag sömn.
/Lina.
Nu har jag också fått ännu en till pippi tröja av min världsbästa farmor, du är bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0