22:31

Tänk att jag var morgon pigg imorse, helt otroligt egentligen. fast i för sig har jag varit vaken rätt tidigt varje dag på lovet jämfört med hur länge jag sov förut.. Skolan gick bra iallafall hade NO genom gång eftersom vi har nationella på onsdag, sen har vi bara haft a-pass och planeringstid också slutade vi vid ett för att lärarna skulle ha möte. Då gick jag, sara & love till sara, fast åkte hem rätt tidigt för jag var så trött så mamma hämtade mig. Hemma har till och med pluggat, känns som att jag behöver det.
Imorgon har vi hemstudiedag så åker till skolan vid nio och gör förmodligen klart det jag behöver göra klart! Sen har jag ridning på kvällen, kanske har turen med mig och får rida dubbelpass också.
Men nu måste jag sova så jag orkar upp, natti.
/Lina.
jag eeeelsker diiiiig min finesteeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0