Dag 1-Tio fakta om mig själv

1. jag är väldigt envis & långsur
2. jag har förlorat vissa vänner för att jag gjort väldigt onödiga saker som jag faktiskt ångrar
3. jag har sjukt lätt för att bli svartsjuk
4. jag gråter mig till sömns inprincip varje kväll jag är ensam
5. jag är olyckligt kär och det förstör mig
6. mina vänner är dom som får mig tänka på annat och vara glad
7. ridningen & hästarna får mig att glömma all skit och bara fokusera på dom
8. den jag litar på allra allra mest är min finaste storebror
9. jag har aldrig vart lyckligare än vad jag var den sjunde maj det var en utav dom bästa dagarna i mitt liv
10. jag älskar mina vänner, min familj och min släkt hur mycket som hellst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0