16:25

Sara sov ju här i torsdags sen igår var vi i skolan som vanligt, vi  tittade på film hela förmiddagen sen var det lunch också hade vi klasstid så slutade vi efter det. Vi slapp alltså idrotten. Vi åkte hem och sov lite sen vid nio åkte vi till statoil och köpte chips sen gick vi till towa, där även frida och catarina var. Vi gjorde en massa bus sen så vid tolv så höll alla på att somna så då åkte vi med robban hem och sara sov här inatt igen, idag har vi legat och tittat film exakt hela dagen sara åkte hem för ett tag sen. Nu sitter jag och ska snart fixa mig sen äta mat sen åker vi upp till sofie där det blir film och spelkväll, sen får vi se när vi åker hem sara sover nog här inatt också antar jag.
Pratade också med anna för ett tag sen och idag var dom och bokade resa till turiket i maj, var liiiiite avis bara. Men har också tjatat på mamma och pappa nu om att vi ska följa med dom eftersom att jag inte har nått i skolan då, men vi får se annars kanske jag följer med kusinerna dit. hoppashopppashoppas! 
/lina.
snälla snälla mamma och pappa, jag vet att ni vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0