hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig?

är nu hemma efter en toppen vecka i turkiet med kusinerna, har haft fin väder nästan alla dagar också har jag bränt sönder mig. resan hem gick jätte bra och vi var hemma vid kvart över sju på morgonen och klarade oss galant ifrån askmolnet.
igår var jag också med sara och carolina vi var och tittade på ellens bal. har inte hunnit med så mycket än mer än att vara i skolan. fast idag så tog jag mig orken och åkte till måga för att springa måste ju komma igång nu igen efter att ha slappat och bara ätit i en vecka, när jag kom hem så tog jag och pappa en tur på motorcykeln till järvsö för att hälsa på marie och sören. där tittade vi på föl och myste med hästarna! bilder kommer seeeen
/ Linis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0