ingenting jag säger spelar längre någon roll

första dagen i skolan och jag var riktigt trögstartad, började med att inprincip komma försent var väldigt slö på alla mina lektioner.
men faktiskt så har jag sovit jätte dåligt dom senaste nätterna ena natten drömmer jag mardröm, dagen där på vill jag inte vakna ur drömmen för den är så bra.
och inatt tror jag det var första natten på en vecka som jag sov själv utan sara, jag vaknade vid fyra i och fick panik och hittade inte sara också tände jag lampan och tittade utifall hon ramlat ner på golvet men hon var borta! sen insåg jag att hon faktiskt inte sovit med mig inatt. då saknade jag henne lite!
efter skolan iallafall följde s med mig hem och vi tittade på nån sjuk film, sen åkte hon hem och pluggade och jag ska också träna lite engelska nu.
/ Lina.

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej söt! Vill du vinna veckans intervju hos mig? :) Allt som behövs är en kommentar! Hoppas du är med! <3

2011-05-02 @ 22:28:02
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0