insett att jag måste börja om

just nu sitter jag och ler med världens största leende jag är så glad, och jag mår så sjukt bra!
skolan går jätte bra. idag gjorde jag klart all min engelska för hela nian, jag gjorde också klart min filmanalys. nu har jag bara en massa so/sv som jag behöver göra, ska skriva en uppsats som ska vara inne på fredag. ska också göra klart mitt examens arbete i bild och slöjd, skriva en text om mattehistoria också har jag mitt sista NP i matte imorgon.
ska försöka göra klart så mycket som möjligt i veckan sen på tisdag nästa vecka åker jag med mina kusiner till turkiet i en vecka! :D
har även en massa planer inför sommarlovet som ser super ut!
i helgen har jag bestämt mig för att ta en sväng till hudik för att inhandla lite bikinisar så jag har nått att klä mig i när jag åker till turkiet. sen när jag kollar i min kalender så har jag saker att göra varje helg nu, och det är verkligen inte många dagar kvar till sommarlovet!
/ Linisss
turkiet 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0