9 OKTOBER

den här helgen har verkligen varit en myshelg, känns att hösten är här och att det snart faktiskt är vinter!
i fredags stannade jag och saris i gävle och vi var med hanna, några av hannas kompisar kom hit sen drog vi ut på stan. på lördagen var det mih här i gävle så vi var på stan och tittade på det hela dagen, vid fyra tog vi tåget hem till ljusdal och efter en hård resa så var jag bara hemma resten utav kvällen. egentligen skulle favorit julia komma men blev inte så. senare på natten så frös jag så mycket så jag gick ut och badade och tittade på stjärnorna, hur mysigt som helst!
idag började jag dagen med en film i soffan innan farmor och farfar kom, då vi var ute i vår lilla skog och grillade kolbulle och myste. sen tog jag tåget tillbaka hit till gävle vid fyra.
- L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0