12 SEPTEMBER

dagar som dessa önskar jag att jag bodde hemma med mi familia så någon kan ta hand om mig och laga mat till mig, jag har nämligen dragit på mig en förkylning och hosta.
gick hem ifrån skolan idag för att jag somsagt inte mådde så bra är helt slut, har redan sovit flera timmar och är fortfarande lika trött.. stannar hemma imorgon med.
veckan som har gått har varit bra skolan har varit som vanligt, i fredag stannade jag kvar här i gävle och var med hanna och carro och folk här ifrån gävle. stannade kvar en stund på lördagen och shoppade lite med mamma, sen tog jag bussen till hudik för att vara med love, erik och hans kompisar. vi var på marknaden och tittade lite gjorde inte så mycket. men jag hade en bra helg iallafall förutom att jag har varit sjuk, men det är sånt man får ta.
- L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0