spiritspiritspirit.

hejsan, har nästan nyss kommit hem ifrån stallet.  tisdagarna är en lina och spirit dag, det gillar vi. (Y)
jag tänkte att spirit skulle få komma ut i skogen idag, så jag gjorde iordning han och sen red vi iväg. vi red upp till skolskogen och galopperade sen red vi hem till farmor och hälsade på. det gillade spirit för där får man oftast en massa godis. på vägen hem till stallet ifrån farmor började det att spö regna.. så hela vägen ifrån farmor till stallet spö regnade det så vi var alldeles genom blöt när vi kom tillbaka. ;s
nu är jag iallafall hemma ifrån stallet, så nu har jag duchat och precis ätit. nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till love eller om jag ska vara hemma ikväll.  men jag tror det blir en hemma kväll med en massa OC. :)

l.

                                         en lina och en spirit.

                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0