5december.

går dagen var underbar, tack för kvällen tjejer!
jag, love, och gabriella sov hos sara imorse åkte love hem jätte tidigt och vi andra sov mer sen senare så åkte gabriella hem och jag och sara var kvar. vi åt och satt vid datorn vid tre kom pappa och hämtade mig, vi åkte hem jag duschade och fixade mig sen så åkte vi till harsa för att äta -.-' fettttttt tråkigt! det var god mat men det var sjukt tråkigt, jag vela bara hem. och tillslut åkte vi hem jag och pappa svängde också förbi coop för jag vela ha morötter och dipp, grönsaks dipp in my (L)! aja, nu har jag bara suttit här och chillat jag har också redigerat en ny header på simons blogg, simonzor.blogg.se nu är hans wow blogg också fin. (Y)  just precis nu lyssnar jag på ulrikULRIKulrik han är så sjukt duktig på att sjunga, han sjunger så fint. men jag ska ta och titta på en johan falk film nu sen ska det sovas. sweeeeet dreams<3
l.
kvällens outfit,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0