22oktober.

det var sista dagen i skolan idag, så nu är det lov. idag har vi haft tema dag jag kommer inte riktigt ihåg vad vi hade för tema(A) aja, vi har inte gjort så mycket vi hade olika stationer vi fick gå på och göra olika saker det var kul. efter skolan åkte jag, sara och love in på ljusdal och gick på finess för att fika. efter vi fikat gick vi på kläppa en stund för att anmäla oss till lanet nästa vecka, somnade även en sväng där. ikväll har vi också varit på träning eller jag var inte med men jag var där och tittade, jag har jätte ont i knäet så jag kan inte springa. efter innebandyn gick vi till mig och chillade. nu är vi fortfarande hos mig och vi ska snart lägga oss, love har redan lagt sig. imorgon kommer kanske en ny header fast bara kanske. ha en bra kväll.
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0