2oktober.

förlåt för att jag gjort sån dålig uppdatering.     det ska bli ändringar, idag var det skolan började med ett matte prov gick väl helt okej tycker jag. sen var det engelska, spanska, klassråd och idrottsval. hade innebandy på idrottsvalet var inte så jätte kul, är mycket roligare att spela med laget! efter idrotten följde hanna mig in på ljusdal för att titta efter en present till mamma som fyller år på söndag. då blir det partheeey! hon ska i alla fall få en tavla med en ängel på också under bilden står det "dammtussarna under sängen är änglarnas tofflor", den var jätte fin. nu är jag hemma och har precis bäddat rent i sängen och ska snart dammsuga och torka golvet och damma av mina hyllor, så duktig jag är. ikväll ska jag hitta på något med hanna och om signe kunde komma så skulle hon också vara med oss. antar att vi ska på kläppa en sväng sen in på ljusdal och vara sociala. blir nog inte ute så länge tror jag. och imorgon ska jag till sundsvall med mamma och pappa, dom ska titta på kök för vi ska göra om. medans dom gör det så går nog jag in på birsta och handlar kläder, det behövs. men nu ska jag dammsuga bort "änglarnas tofflor" :)  puss
l.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0